Flirt strategii, si tactici de agatat! 4

Flirt strategii, si tactici de agatat!
Cele mai dure refuzuri, cu care poti sa scapi de intrusi
 "Scuze, nu am timp - ma asteapta cei trei copii!"
 "Semeni foarte mult cu fostul meu iubit..."
 "In sfarsit! De cand caut un barbat cu care sa ma marit!"
 "Atentie! Alaturi se afla prietenul meu. Este boxeur la categoria grea..."
 "Imi pare rau. Azi este ziua mea libera. Fara barbati!"
 "Sper ca ai un cont gras in banca!'
Semnalele tale functioneaza cand...
 te analizeaza pe furis dintr-un colt retras,
 te aproba cand spui ceva sau isi mareste ochii de fiecare data cand privirile voastre se intersecteaza,
 vorbeste tare si se intoarce sa vada daca ti-a atras atentia,
 vocea lui ia un timbru sexy cand ti se adreseaza,
 gesturile ii devin nervoase si nesigure,
 isi indreapta din ce in ce mai mult corpul spre tine,
 este atat de aproape de tine ca ii simti respiratia, si deja are loc prima atingere.
REGULA DE BAZA - Lasa-ti "prada" sa observe ca esti interesata si sa stabileasca ea regulile jocului. Ceea ce nu stie el este cat de mult poate fi manipulat (de multe ori inconstient) de semnalele tale!
SmallTalk - primul pas spre o relatie
Te gandesti ca cel mai greu pas a fost depasit dupa ce ai rostit primul cuvant? Din pacate, nu e asa - doar daca nu cumva detii un talent extraordinar de a destinde atmosfera din prima. Cercetari recente au demonstrat ca suferim un blocaj verbal atunci cand implicam emotii in discutia cu partenerul.
Si asta in conditiile in care este important, mai ales intr-o asemenea situatie, sa poti intretine o conversatie interesanta. Dar cu cateva trucuri vei trece si de asta!

O camuflare perfecta
Radeti impreuna (metoda excelenta de detensionare) - asa vei deveni simpatica si stapana pe situatie. Vorbiti despre vreme. Suna atat de banal - dar este o pista buna de start spre hobby-urile sportive.
Ceva de genul; "Pacat ca nu a nins zilele astea! Mi-ar fi placut ca in weekend-ul viitor sa merg la munte... A, iti place si tie sa schiezi?" Sau "Obisnuiesti sa mergi cu bicicleta? Perfect, atunci imi poti spune cum pot sa-mi umflu roata? Poate vii sa vezi cat de grava e problema."

General valabil
Iata niste subiecte cu care nu poti da gres aproape niciodata: masinile sau fotbalul. Nu trebuie decat sa deschizi discutia si Mr. Cool iti va vorbi cu insufletire despre ele. Da aprobativ din cap cand habar n-ai despre ce vorbeste, contrazice-l daca, intamplator, ai idee despre ce vorbeste sau incearca sa raspunzi la intrebari, dar numai atunci cand esti pe un teritoriu cunoscut.
Fereste-te de lucrurile care suna prea tehnic, in schimb, ghideaza-l spre lucruri care tin mai mult de estetica "Imi place mai mult negrul metalizat pentru o masina. Rosul sare prea tare in ochi." Sigur vei lasa impresia unei adevarate cunoscatoare!

0 comments:

Post a Comment