Replici haioase de agatat fete 6

..."Ai grija, cine a stat ultima oara aici s-a indragostit de mine"...
Cat mai dureaza pana cand prietena ta se baga in seama cu mine?"
Crezi in dragoste la prima vedere sau mai e nevoie sa mai trec inca o data ?

Imi dai si mie o poza, ca sa stiu ce sa ii arat Mosului ce sa imi aduca de Craciun

Am invatat cumva la scoli diferite impreuna?

Ajuta-i pe sarmani..ia-ma cu tine acasa

Si care ar fi sansele sa capat mai mult decat o conversatie?

Vreau sa iti acord premiul Mazgalici si ai castigat dreptul la o intalire cu mine cu toate cheltuielile
platite. Acum daca imi dai numele si nr de tel, ca sa te contactez sa poti intra in posesia premiului

Esti religioasa? Pentru ca esti raspunsul rugaciunilor mele

E ziua mea. Ce zici de un sarut? (Chiar e ziua ta?) Nu. Dar ce ai zice de un sarut oricum

Uite-ma ca am aparut, acum mai ai 2 dorinte

Un urs polar urias! (Ce?) Am spart gheatza!

Am avut o zi proasta si intodeauna zambetul unei fete dragutze ma inveseleste,nu vrei sa imi zambesti?

Ce caine dragutz, ce numar de telefon are?

Scuza-ma am observat ca nu m-ai observat!

Chemati politia. Este ilegal sa aratzi asa de bine

O sa ma saruti, sau trebuie sa mint in jurnal?

Hai sa mergem la mine acasa si sa facem ce o sa le spun tuturor maine ca am facut oricum

Mi-ai furat inima, dar nu-i nimic, mai am alta in frigider, acasa

Buna, pot sa iti cumpar o masina?

Ce face o fata urata ca tine intr-un loc asa de dragutz. OOPS! Ce face o fata asa de dragutza ca tine
intr-un loc asa de urat?


Vreau sa ii dau satisfactia de a mea refuza. Hai da-i drumul

Ce iti place sa mananci dimnineatza? Ea: De ce? Ca sa stiu ce iti gatesc maine dimineatza

Vroiam sa arat acestor flori cat de frumoasa esti ...

Esti asa de mihsto cum zic toti baietii?

Scuza-ma vorbeai cu mine? EA: Nu. Atunci incepe acum

Pot sa flirtez cu tine?

Asteapta sa se termine petrecerea, dupa ce se consuma alcool si te adresezi
unei persoane pe care nu o stii "Haide ca mergem"

De ce o fata dragutza ca tine, vorbeste cu un idiot ca mine?

Tu esti motivul pentru care am venit singur aici

S-ar putea sa pleci in curad pt ca celelate fete sunt invidioase pe frumusetea ta

Vocile mi-au zis sa vin si sa vb cu tine

Tatal tau este terorist , pentru ca tu esti o bomba

Doamne ce ma bucur ca nu sunt orb !

Unde ai umblat toata viata mea?

Ce-ar fi sa ii faci o surpriza mamei tale si sa ii zici ca diseara nu vii acasa?

A pe tine te stiu , nu ai fost finalista in "Miss Romania?"

Pot sa iti iau ceva de baut sau iti dau banii ?

Salut numele meu este Mazgalici, ce parere ai despre mine pana acum?

Poate ca nu sunt cel mai dragutz baiat, dar sunt singurul care vorbeste cu tine

Nu te supara ai nu numar de telefon, ca eu l-am pierdut pe al meu

Sunt nou pe aici, poti sa ma ajuti sa ajung in casa ta?

Cred ca am probleme cu ochii, nu-i pot dezlipi de tine

Tu dormi in bratele tale? Ea:Nu . Atunci pot sa dorm eu ?

Fii unica si diferita, spune DA!

Arati asa de bine, incat era sa fac infarct

Nu sunt beat, ci doar m-ai ametit tu

Mazgalici ma cheama, dar poti sa imi spui "iubitule"

Arati exact ca a doua sotie a mea. Ea: De cate ori ai fost casatorit? Tu: O data

Te-am urmat pana acasa. O sa ma pastrezi ?

Mishto fusta. Pot sa ti-o iau eu ?

Am avut dreptate , esti din Rai

Coprul tau e alcatuit 90% din apa si mie mi-e sete

Trebuie sa sun in Rai si sa zic ca si-au pierdut un inger

Stii ce ar arata bine pe tine? Eu!

Esti sigura ca nu ne-am mai intalnit in vieti anterioare?

Sunt un hot si am sa iti fur inima!

Poti sa imi dai si mie indicatii catre inima ta?

Daca tipi, te omor!

Felicitari ai fost alesa "Cea mai frumoasa fata din camera asta", iar premiul este o intlanire cu mine

Buna! Eu sunt un idiot!

Mai am 3 zile de trait... Da... cautarea ta s-a terminat

Trebuie sa ma insor cu cineva, ca sa nu ma expulzeze.

(in timp ce ea pleaca) Hei nu ai uitat ceva? Ea: ce? Tu: Pe mine

Tu crezi in ajutarea celor nevoiasi? (daca ea zice da), atunci ia-ma acasa cu tine.

Avem vre'un prieten comun care sa ne faca lipeala?

Te plimbi pe langa ea si ii zici : Scuza-ma, adineauri mi-ai atins fundu'? Ea: NU! Tu: Ptu bah!

Ai o harta? Ca m-am ratacit in ochii tai

Mama ta a fost o hoata?Ca vad ca a luat stelele de pe cer si le-a pus in ochii tai.

Scuza-ma, dar cred ca este timpul sa facem cunostinta.

Vorbim sau continuam sa flirtam de la distanta ?

Am atatea emotii in fatza ta, incat mi-am uitat replica de agatzat.

Scuza-ma mi-am pierdut ursuletul, vrei sa te culci tu cu mine?

Poti sa imi imprumutii si mie telefonul ? Ea: De ce? Tu: Ca sa o sun pe mama si
sa ii zic ca am intalnit fata ideala. (sau ca pt prima data m-am indragostit)

Scuza-ma fusta ta e din spatiu ? Pentru ca fundul asta e de pe alta planeta.

Scuza-ma vrei sa dansezi ? Ea: NU! Tu: Poate ca nu m-ai auzit bine... am zis ca aratzi f. grasa cu fusta asta !

Salut ! Numele meu este Mazgalici, tine-l minte o sa il strigi mai tarziu.

Poate ca nu sunt cel mai frumos baiat de pe aici, dar nu uita ca frumusetea e trecatoare

Nu mai pot astepta pana maine. Ea: De ce? Pentru ca arati din ce in ce mai bine

A iesit soarele sau doar ai zambit ?

Woaaawww! Astia sunt reali ?

Trebuie sa fi obosita, pentru ca ai umblat prin mintea mea toata ziua

Cred ca sunt in Rai, pentru ca am vazut un inger !

Esti chirurg ? Ca mi-ai scos inima .

Replica mea de agatzat a fost publicata pe internet... vrei sa o auzi?

Ai un ceas ?

Eu nu sunt asa de inalt, dar acum stau pe portofelul meu .

Stiu ca laptele face bine corpului , dar tu cat ai baut?

La naiba ai mai multe curbe ca un circuit de Formula 1.

Salut! Eu fac mai multi bani decat poti tu sa cheltui .

Bond! James Bond!

Ai un pansamaent, m-am lovit la cap cand te-am vazut

Ar trebui sa te aresteze! (De ce?) Pentru ca mi-ai furat inima



''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''''


Iti dau 10.000 de lei daca ma pupi

Ma cheama ... Mazgalica, dar tu poti sa imi spui "iubito"

Sunt destul de draguta pentru tine sau mai trebuie sa mai bei?

Scuza-ma, ai un ceas? Ca vreau sa stiu exact cand m-am indragostit de tine

Te cheama Gillette? Pentru ca esti perfect barbatesc

Nu sunt cea mai draguta fata de aici, dar sunt singura care discuta cu tine

Uite-ma ca am aparut, acum mai ai 2 dorinte

Ce mai astepti? Agata-ma!

O sa ma saruti, sau trebuie sa mint in jurnal?

Saruta-ma acum si de 1 si 8 Martie nu mai vreau nimic

Nu stiam ca exista Fat-Frumos...

Stiu sa gatesc, sa fac curat, sa am grija de copii si o sa ma si angajez

Perimite-mi sa ma prezint... Sunt noua ta prietena

Vino cu mine, trebuie sa te arat si prietenelor mele

""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""""


Nu te stiu de undeva? R: Tocmai de aia nu mai merg pe acolo

Nu te cunosc de undeva? R: Ba da, sunt receptionera la clinica de donat sperma

Locul acesta este liber? R:Da si va fi acesta liber daca te asezi tu

Vrei sa mergem la mine? R:Stiu si eu, incap 2 oameni sub o piatra?

A-si merge pana la capatul lumii pentru tine R: Da promiti sa si ramai acolo ?

Imi pare rau, ma intalnesc doar cu oameni !

Mergem la mine sau la tine ? R: La amandoi, eu merg la mine, tu mergi la tine


Vreau sa te sun! Care e numarul tau de tel ?R: E in cartea de telefon. Da, dar

nu stiu cum te cheama... R: Si numele tot in cartea de telefoane este.

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

Ai zis Vinerea asta..am crezut ca Vinerea trecuta, imi pare rau sunt ocupata

Imi pare rau nu pot sa ies cu tine Duminica. Din pacate ma insor

Nu mai pot sa ies cu tine pentru ca am devenit homosexual

Prefa-te ca nu stii esti roman(ca) :)

Nu pot sa ies cu tine, pentru ca fostul meu prieten a fost impuscat, mie frica sa nu patesti si tu la fel

Nu pot sa ies cu tine, pentru ca asa mi-au zis vocile

Daca iti cere o intalnire.. Ii spui ca accepti daca poate sa vina si prietenul tau

Daca te-asi vedea dezbracata a-si muri de fericire. R: Da, daca te-asi vedea eu dezbracat, a-si muri de ras

Daca iti arunc un bat, te duci dupa el ?

Uite i-a 10.000 de aici si pleaca de aici

..........................................................................................

Sex is good,sex is funny, all the people fuck for money!If you think love is
funny, fuckyourself and safe the money!!!








Iti place sa dormi? (daca zice Da) Si mie...poate ne culcam impreuna vreodata

Buna, eu fac dragoste la prima intalnire, tu?

Ai niste cercei f frumosi, s-ar potrivi de minune pe noptiera mea

Iti plac balenle, vino sa vezi ca am una acasa in cada

Ai crescut la tara si aveai o ferma de gaini? Ca vad ca te pricepi sa crestii cocosiei

Alege un nr intr 1 si 10. Nu era,ai pierdut, acum trebuie sa te dezbraci

Daca o sa iti para rau dimineata, o sa dormim pana la pranz

Esti genul meu: ochii astia, parul asta, corpul asta, dar e o singura

problema...hanele (Ce e cu ele?).Inca sunt pe tine

Cum vrei sa te iubesc daca nu te asezi jos?

Mi-am luat ceasu asta scump si imi zice ca nu poti chiloti (Da port). Firar

masa a dracu' iar a luat-o inainte cu o ora

Ti-a spus cineva ca vrei sa te culci cu mine? M-am gandit ca vrei sa stii ...

Scuza-ma, am facut dragoste cu tine? Si nu vrei sa facem acum ?

Scuza-ma vrei sa facem dragoste, sau sa imi cer scuze?

Vrei sa facem copii (daca e Nu) Atunci putem sa ne antrenam?

O sa fac sex cu tine diseara, daca poti sa vii si tu.

Ce-ai zice sa folosim prezervativul asta pana nu expira?

Ce pot sa fac ca sa te fac sa te culci cu mine?

Gata domnule, v-am completat formularul, iar partenerul dumneavostra ideal ar

trebuie sa arate cam asa

Buna ma cheama , am mentionat ca am si penis?

Daca eram in locul tau faceam dragoste cu mine

Fa sex cu mine, sunt asa de dragt/a ca sa raman si peste noapte

Fagi dragoste cu necunoscutii, (daca e Nu), bine atunci numele meu este...

Ai fost un baiat/o fata f rea. du-te in camera mea

Ma duc sa ma masturbez, dar imi trebuie si un nume pentru fata ta. Cum te

cheama? ( cine are curaj sa o zica pe asta :)) ? ..Eu nu)

Frumoase picioare, la ce ora se deschid?

Imi aduci aminte de bunica, numai ca cu tine nu m-am culcat INCA



.........................................................................................

1 si cu 1 fac 2, am inteles , una si cu unu fac intodeauna sex...




Imi pare rau iubito, nu putem sa facem dragoste, pentru ca sunt pe ciclu

Nu putem sa facem dragoste, pentru ca am facut si sapatamana trecuta

Cand am fost beat, Dumnezeu mi-a spus sa nu facem dragoste

Iar, parca am mai facut-o o data anu' asta

Nu acum, nu in fatza cainelui

Ok, dar sa fiu eu deasupra, ca daca te sui pe mine, ma omori

Imi pare rau iubito, dar e ilegal sa faci sex cu un membru al familiei

Inca nu mi-am revenit dupa ce am facut-o mai devreme cu sorta

Deja m-am mastrubat de 2 ori azi, poate ma prinzi maine

Mi-a vorbit Dumnezeu si mi-a zis ca daca facem sex astazi, o sa blesteme

omenirea...vrei sa ma faci pe mine responsabil pentru asta?

0 comments:

Post a Comment